12/18/08

Sekali-sekala

Duduk Canada sesekali gian juga tengok iklan-iklan menarik kat TV terutamanya yang berkaitan dengan makanan..:-)

Jadi saya cuba buat pizza..bukan buat pun, letak jer topping'nya dan masukkan dalam 'oven'..doh pizza beli kat market..nah!!

Ermm..ini makan malam kami.. homemade pizza!

3 comments:

Chibi Maruko said...

itu keistimewaan duduk tempat orangkan, banyak reti benda yang kita jarang buat di msia sana...
camana winter, dah serasi ke belum :)

Faizal said...

itu lah..gatal jer tangan nak cuba..hehe!
winter agak excited jugak tengok snow & suhu sejuk melampau
setakat ni ok jer..

so how's Quebec City?

Chibi Maruko said...

hari ni minus 23°c, ini winter ke 4
bagi me, jadi alhamdulilah dah dpt terima kenyataan gitu yang tempat ni sejuk, jadi me ok aje dah.. suka winter jugak, me rasa satu satu musim yang u boleh jadi budak kecik main salji tanpa sapa yang kisah mahupun heran :)