www.majalahsains.com

6/11/06

Big Day

Alhamdulillah..penulis blog ini menyatakan rasa syukur yang tidak terhingga ke hadrat Alah SWT kerana telah dapat menyempurnakan suatu sunnah Nabi SAW pada 28 May 2006. Alhamdulillah sekali lagi kerana majlis kenduri keraian dikedua-dua belah pihak dapat dijalankan dengan teratur, tersusun dan mengikut seperti apa yang telah dirancangkan tanpa sebarang masalah. Alhamdulliah, segala puji bagi Allah yang Maha Mengatur lagi Maha Mentadbir.
Terima kasih juga kepada rakan-rakan karib penulis blog dan juga sahabat baik kepada ’partner’ tukang taip blog ini yang sudi datang bertandang ke majlis keraian kami baik di sebalah pihak perempuan mahu pun di pihak lelaki. Hadiah dan pemberian (banyak banget dong) anda sangat kami hargai dan budi baik anda hanya Allah sahaja lah yang dapat membalas. Terima kasih juga kepada semua mereka-mereka yang terlibat secara langsung atau pun tidak langsung dalam menzahirkan majlis perkahwinan kami. Kepada ibu bapa penulis Puan Masitah Bt Sulaiman dan Aziz B Jusoh serta kedua ibu bapa mertua penulis Haji Mohd Shah Bin Hussein dan Hajjah Norsimah bt Hj Habib, hanya Allah jua lah yang mengetahui betapa rasa syukurnya tukang tulis blog ini di atas pengorbanan anda dalam merealisasikan majlis walimah yang penuh berkat dan bermakna ini. Mudah mudahan limpah kurnia pemberian Allah jua lah yang dapat membalas segala budi dan jasa anda. Alhamdulillah!!

Ya Allah ya tuhanku, ampunilah dosa kedua ibu bapa ku, rahmati dan peliharalah kedua mereka, sebagaimana mereka menjaga ku semasa aku kecil. Ameen!!

Thanks folks!!!

2 comments:

kayzen said...

wei lu pindah rupanya.. patut la lama tak muncul...

Unknown said...

Tahniah!


Selamat pengantin baru..